četvrtak, 6. travnja 2017.

...NOVO...kK šal MAŠNA...

...nema ni traga proljeću iako se stabla trude i puštaju pupoljke...al još uvik smo svi u dugim rukavima i pokrivamo se dekom...meni je to dovoljno da me siti na jesen i zimuljave dane...a kad je tako onda se sklupčam ispod tople dekice na kauč i krenem kukičati šta mi prvo padne napamet...ovaj put dobila sam inspiraciju za jedan topli i jednostavni šal ovratnik...savršeno se uklapa uz sve moje kape a dala sam mu ime kK šal MAŠNA jer (valjda vidite) da liči malo na nju jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...





kK komplet MAŠNA GROZD









kK komplet MAŠNA POM POM





...super je to što se brzo iskukiča a to je bitno s obzirom da mi uvik kronično fali vrimena a i vi ste nestrpljive kad čekate svoje narudžbe...zato sam sigurna da će on ići jednako dobro kao i kK šal MINI CHAINS :)
tralalalalalalalalalalala