petak, 25. listopada 2013.

krafterica

...drage moje čitateljice danas bi podjelila s vama jedan predivan članak (napisao Hrvoje Lončar) objavljen nedavno na blogu do!ts

...članak se zove (klik na naslov za direktan link)

...pročitajte članak pa se vratite na moj blog :)

...u ovom članku prepoznajem sebe a to će sigurno promisliti i ostale krafterice (koje ja od milja zovem kretivke) a ovih sedam stavaka bi s lakoćom trebali potvrditi njihovi životni partneri :)

...pitala sam svog dragog da li je ovaj članak ISTINA?! ...a evo šta on kaže na to:
meni dosta... dalje neću ni čitat ;-)
1. Uvijek toplo oko srca (i vrata)
Riječima obezglavljenog Neda Starka – stiže zima. Ne i za momke čije su djevojke krafterice. Jer one vole plesti više nego plesati! Isplest će vam šal i kapu i potkošulju i muške tajice i onaj smješni nakurnjak i rukavice i dolčevitu i… Sve ikad će vam isplesti i saplesti vas u toplu vunu i vi ćete hodati svijetom utopljeni k’o usta Khaleesinog zmaja. Definitivno prednost broj jedan. Život s kraftericom je topao!

...hahahahaha baš se igrom slučaja potrefilo da prva stavka od spomenutih 7 bude baš o PLETENJU <3
...sad kad ste pročitali članak da li vam se čini da su krafterice slične robotu kojemu je neprekidno upaljen "botun na turbo pogon"?! e pa ja se tako nekad osjećam!!! ...jer uvik, osim "normalnih" obaveza koje imaju i svi ljudi na ovoj planeti, ja imam nešto za plest ili popravit ili šivat ili dekorirat ili zaljepit ili ...nema kraja ovoj listiiiii...

...nekad (dobro čitajte samo NEKAD) stanem i kažem sebi: "kK sad nećeš ništa radit nego dignit sve četri u zrak i ležat na suncu i sunčat se" ...i na tren mi ta ideja izgleda savršeno i samo šta je nisam ostvarila ali u glavi mi se već nešto "isprogramira" i ja sam puf u dvorištu, sunčam se ali sa pletivom u ruci ;)

...i opet se sve svede na to da volim to što radim i tako usrećujem sebe i druge...i da se opet rodim tražila bi samo da budem opet sama svoja krafterica <3



love you all...fala šta ste uz mene svo ovo vrime :)
ljubi vas vaša kK <3