četvrtak, 24. listopada 2013.

sasvim slučajno :)

...tralalalalalala...

...sićate se da sam vam neki dan pričala o kreativki 


...e pa gledam ja njene portrete olovkom kako bi se lakše odlučila koje ću joj fotografije poslati da meni izradi takve portrete i ugledam malenu Paoulu kćerkicu od Anite koja je kod mene prošle godine naručila za nju ovu ljubičastu kapicu sa fotografije a Aniti su njena nevista (moja super prija) i brat poklonili za Božić isto sličnu ljubičastu kapu kreativne Kike :)


...koje iznenađenje sam doživila kad sam ugleda istu fotografiju Paole s mojoj kapom ali izrađenu upravo u olovka tehnici kod




...i šta drugo reći na sve ovo nego kako je svit mali :)

...draga Anita fala ti šta si me ponovno razveselila s Paolom i njenom kapicom <3

...a tebi Katarina fala šta sad imam i ovu unikatnu fotografiju <3

pozzzzzzzzzz ljubi vas kK :)