četvrtak, 12. veljače 2015.

little black dress :)

...ljudi moji znate kako kažu da žena mora imati u ormaru barem jednu crnu veštu za svaku prigodu...to vam je ta ;)



...ogrlicu koju nosim uz haljinu mi je izradila moja draga kolegica Jelena...više o njenom radu možete saznati na facebook stranici Eli's fantasy



...s obzirom da se bliži moj 35-ti rođendan ljubav moja i zlato moje najdraže kupilo mi je već razne poklone a jedan od njih je i ova haljina...uf ovo je zvučalo ka pravi tekst sponzoruše aaaaaaaaaaa...ma briga me e ja znan da sam je zaslužila a i sve ostalo šta ću vam sad spomenit a stvarno je za past na guzicu ;)


...dobila sam BMW ljubičasti kabriolet...Prada najnoviju torbu...Gucci crvene štikle...aaaaaaaaa ma šalim se ljudi šta vam je pa nije moj dragi miljarder i ja nisam sponzoruša e ;)



...ali ima ipak nešto famozno a to je da mene i dicu vodi na veličanstveno putovanje u Dubai :)


...aaaaaaaaaaaaaaaaaa sad mogu kričat jer je ovo stvarno istina iako još nisam svjesna da idemo pa ću vjerovatno tek tamo kričat kad sletimo...a tamo se nesmi kričat ni ljubit na ulici ni držat za ruke aaaaaaaaaa mene će zatvorit odma prvi dan garant...svi mi govore: kako ćeš ti tamo uspit ne ljubit Damira? ....aaaaaaaa stvarno ne znam al vježbam kad ga nema ahahahaha...


...o našoj avanturi ću vam pisati sljedeći mjesec kad se vratimo s putovanja...sad prikupljamo sve moguće informacije da se znamo snaći tamo...


...eh blago onim kK ogrlicama koje će biti odabrane za put u Dubai ;) ...eto ni sanjala nisam da ću dio svoje kolekcije nakita imati prilike fotografirati na tako dalekoj destinaciji :)

...dragi moji želim vam svima još jednom napomeniti da obavezno pratite stranice s mega popustima jer će te i vi imati prilike pronaći povoljne letove i smještaj kao mi...na facebooku ima famozna stranica Najjeftinija putovanja a ovo je njihova web stranica Putujmo jeftino koju redovno pratimo i koristimo njene pogodnosti...


...eh da osim mene i moj dragi će uskoro imati rođendan tako da ćemo ih oboje proslaviti na tom putovanju...aaaaaaaaaaa romantično jel tako ma za rastopit se...i da vodimo i dječicu tj. naše tinejdžere...nadamo se da će bit dobri ka bube ;) ...a tamo će nas dočekati stric i strina koji nekoliko dana prije nas putuju iz Malezije u Dubai na teniski turnir...

...i da se vratim sad na pravu današnju temu...moju little black dress...volim je puno i prvi put sam je obukla na večeru s mojim najboljim prijateljicama...njih ne možete kupiti na mega popustima nego morate imati sriće ka ja pa ih osvojiti na "životnom lotu" ;)


cmokaaaaaaaaaaaa