subota, 7. veljače 2015.

kK ogrlice PLETENICA :)

...znate li vi šta je meni posebno drago?! 

...pa to kad neki muškarac naruči nešto od 

kK kreacija za svoju dragu :)


...eh tako nešto se događa rijetko al dogodi se...baš kao i ovaj put kad je Krešo ostao paf nakon što je ugledao moje ogrlice PLETENICA, nazvao me i rekao: 
"...oću ove dvije ogrlice za moju dragu!!!" :))))



...sigurno nije svjestan da je s tim pozivom razveselio dvije žene...nju i mene ;)


...kao zahvalu za super brzi dogovor poslala sam mu extra poklončić za dragu...


...a dok sam fotografirala ove ogrlice na ideju mi je došla još jedna njihova verzija pa ću vam je sada prikazati fotografijama a na vama je da odaberete koja vam se više sviđa...jeeeeeeeeeeeeeeeeeee


...znači do sada su kK ogrlice PLETENICA bile dostupne s dugim pletenicama koje ste mogli vezati od zada u grop i pustiti ih da klize niz leđa ili ih prebaciti naprid preko jednog ili oba ramena...








...a NOVA verzija ovog modela ogrlice bi bila da fiksiram obe pletenice i da ogrlicu samo stavite oko vrata bez posebnog vezivanja i kopčanja...ma ne može bit jednostavnije :)










...možda vam se pari da to nije neka velika razlika ali sam sigurna da će se moje drage dame jako brzo podijeliti koja im se verzija više sviđa pa će ubuduće 
kK ogrlice PLETENICA 
putovati do svojih ponosnih vlasnica u obe verzije podjednako ;)



...evo jedna usporedna slika iste ogrlice ali na dva načina da vam lakše pomogne u odabiru...




...i još sam nešto smislila vezano za ove ogrlice...ma sitnica...kič...a o tome uskorooooooo jer moram prvo napravit jednu ogrlicu da vam pokažem na primjeru a ne da samo tipkam o tome e ;)


...i daaaaaaaa oćuuuuuuuuu napravit ću ove ogrlice i jednobojne fala na prijedlozima...

....ćao bao...