nedjelja, 5. listopada 2014.

...kK NAUŠNICE...

...nedavno sam osmislila dva nova modela naušnica u srebrenoj i zlatnoj boji...nazvala sam ih... 



kK naušnice BODLJE :) 
kK naušnice MIX :)


...ako slučajno niste znali ovo su vam moji reklamni magneti...made by Grafika Plus :)


...sama izrada naušnica nije komplicirana a jako je efektna...oko malih plastičnih krugića kukičam dok ne napravim cili krug...sve lipo spojim i dodam privjeske po želji ili koje imam trenutno dostupne...


Bamby je pravi stručnjak za izradu naušnica ;)


...potražnja za obe vrste naušnica se pokazala dobro pa ću ih uskoro izraditi i u svim mogućim dostupnim bojama...


...sada vam predstavljam samo dio koji sam izlagala na sajmu u Trogiru...









...dio njih je već sretno udomljen al budite bez brige sve ih mogu izraditi ponovno jer imam dostupnog materijala :)

za sve vaše upite javite mi se putem e-maila: 
kreativna.kike@gmail.com









...od prethodna dva modela naušnica je nastao zanimljivi model jer je gđa Vesna uzela jednu plavu i jednu losos naušnicu pa sam drugi par ostavila sebi jer me jednako oduševio kao nju :)



...ukoliko i sami poželite kombinirati tako neku ludu kombinaciju naravno da možeeeeeeeee :)