četvrtak, 30. listopada 2014.

...jedno slatko VjEnČaNjE...

...lipi moji danas vam donosim malo novosti iz svijeta vjenčanja Grafike Plus :)


...za jedan divan (sad već bračni) par izrađeni su

BEDŽEVI kao REVERI 






MAGNETI kao ZAHVALNICE






...ja sam ovog puta bila posrednik između njih jer poznajem osobno mladence...tj. znam mladoženju oduvik...s Antom sam odrasla jer su se naši roditelji družili pa smo se ka dica uvik igrali skupa...a njegovi ujac i ujna su moji krizmani kumovi...eto on se oženia i već ima predivnu kćerkicu ali za mene će ostat uvik MALI ANTIŠA ;)


...dragi naši Jelana & Ante želimo vam svu sriću ovog svita...ljubav već imate samo je nastavite njegovat...sritnoooooooooooo


...eh da i fala vam na ukazanom povjerenju za izradu vaših revera i zahvalnica...presretni smo jer ste prezadovoljni...veselimo se i željno iščekujemo vaše slikice...


...ljudi moji nije da se falim ali moram ovo napisat...kad me Ante zva u subotu (par sati prije sudbonosno DA) reka mi je:

"Kikeeee ja se ne mogu oženit dok ti ne čujem glas i zafalim se u ime nas dvoje za revere i zahvalnice...predivno je sve...nismo mogli odolit i već smo nekima u petak podilili zahvalnice...hahahaha...super su i fala ti puno!"

...aaaaaaaaaaaaaaaaaa ma fala tebi Ante što si mi virovao da će moj dragi to odradit vrhunski :)


...evo i sad brišem suze radosnice...ah moja Kike presentimetalna si ti za taj posal ;)


...ma nisammmmmmmmmmmm...evo obećajem neću više plakat jer će mi Grafika Plus dat "otkaz" pa će ić bez mene na sajam vjenčanja...a to se nesmi ni u ludilu dogodit e

aj ćao bao svima pusaaaaaa