nedjelja, 12. listopada 2014.

...kK TRAKE za KOSU...

...za moju dragu Ivonu svi već nadaleko znaju...a za one koji se priključuju mom blogu tek prvi put evo par riči...to vam je jedna draga šinjorina koja izrađuje ludilo nakit...članice smo iste udruge KiS i zajedno izlažemo na sajmovima...
njen brend nosi naziv:



pa škicnite malo ;)



...kako ja jako volim njen nakit a i ona moj često se razmijenimo
...pa je tako za ove gore dvije narukvice (koje sam prisvojila odma nakon sajma) Ivona dobila zauzvrat 

ovu kK ogrlicu PLETENICA naravno po njenom izboru :)



...a za ovu njenu ogrlicu s perima 
(u koju sam se zaljubila čim sam je ugledala) 


dobila je zauzvrat 
kK naušnice BODLJE :)


i ove dvije kK TRAKE za KOSU :)






...sve ovo je za njezinu kćerkicu Adrianu :)





...slikala sam na svojoj beba lutki iako je traka za veće dite ali da vidite kako je mogu napraviti i za manju dicu :)




...i Bamby je poželila sličnu trakicu ;)



...osim ovih divnih razmjena napravila sam trake za kosu za jednu malenu slatku djevojčicu Miu koja je nedavno proslavila svoj prvi rođendan :)









...kod ove mini trake za kosu PLETENICA je zanimljivo to što se može nositi i kao ogrlica :)








...eto to su bile nove trake za kosu za malenu dječicu pa ukoliko poželite slične javite mi se putem e-maila: 
kreativna.kike@gmail.com

pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa