srijeda, 8. listopada 2014.

magneti JUPI :)

...danas je moj dan posvećen psima pa će tako i ovaj post biti o njima...ovaj put riječ je o humanitarnoj akciji u kojoj je moj doprinos bio malen ali od srca...


...najveću ulogu u ovoj priči imaju JUPI iza čijeg se naziva krije predivna skromna cura iz Splita imenom Mirna i moj poslovni partner Grafika Plus :)







...sve je počelo od toga kako skupiti što više novca za naš splitski improvizirani azil...dobri ljudi uvik doniraju za njih novac ili hranu ili ampule...uglavnom nije da nema donacija nego je uvik malo a Mirni nije baš lako žicat pa je razmišljala kako ljudima dati nešto zauvrat i tako došla do ove ideje koju su svi prihvatili s oduševljenjem :)







...ako ste član grupe na facebook-u Udomi Me - Split onda znate kako Mirna slikovito opisuje neku situaciju...a ako vam nije poznato evo ja ću vam to ukratko dočarat...ona vam ima specifičan način pričanja priče vezano za pojedine pse ili cijeli azil pa dok to čitate paralelno plačete i smijete se i nakon toga odma uplatite ili odnesete neku donaciju ;)

...ali da rasčistimo odma (zbog onih sumnjičavih) Mirna to radi isključivo iz neopisive ogromne ljubavi prema psima :)






...onaj tko nije Mirnu vidio uživo na djelu taj nema prava niti promisliti išta loše protiv nje a kamoli reč naglas e! 

...ja sam se u to uvjerila i milijun puta se zapitala odakle joj snage (ne mislim fizičke nego psihičke) za to sve izgurat...al opet imam i za to odgovor...vjerujem da se neki ljudi rode da budu vođa čopora...kao što mnogi ljudi "napuste" svoj život i posvete ga npr. siromašnim ljudima u Africi tako ima i ljudi koji svoj život posvete životinjama...i neka ih ima sritna sam zbog toga...zato bravooooooooooooo za Mirnu i sve ostale volontere diljem svijeta  :)







...eh znači kad je Mirna dobila ideju javila mi se sa svojim prijedlogom a ja sam je spojila sa mojim poslovnim partnerom Grafikom Plus i to vam je sve bilo u kratkom roku realizirano :)

...ona vam je osmislila sve ove izreke koje čitate kroz ovaj post i rekla svoje želje za dizajn i izgled loga JUPI (sa šapicom na slovu P aaaaaaaaaaa preslatko) a dalje je sve bilo na Grafici Plus...priprema je napravljena u najkraćem mogućem roku i poslana Mirni da napravi 








...neki motivi su daleko traženiji od ostalih ali od svih ponuđenih 25 motiva do sad se prodao svaki barem po 2 komada što znači da je ideja 100% uspješna :)




...uskoro kreće i kolekcija s izrekama za ljubitelje maca (poput mene jeeeeeeeee) pa će te imati veći izbor za odabir...sigurna sam da će svatko od vas pronaći barem jedan na koji će reći: ovog moram imati!

...meni je bilo jako teško odabrati od ovih trenutnih motiva pa sam jednostavno izabrala 8 najdražih i napravila mista na frižideru za njih e...a od maca mislim da ću sve stavit aaaaaaaaa definitivno tribam veći frižider ;)




...dragi prijatelji nadam se da će ti i vi sudjelovati u ovoj humanitarnoj akciji kupnjom barem 1 magneta za sebe ili nekome na poklon?! ukoliko to poželite ljubazno vas molim da kontaktirate direktno JUPI tj. Mirnu za dogovor...sve info će te pronaći u ovom njenom facebook albumu :)

...ja vam se unaprid od srca svima zahvaljujem na sudjelovanju :)


...volite svoje kućne ljubimce i nemojte ih napuštati kad dođu teška vrimena...javite se nekoj od udruga ako više ne možete brinuti o njima i volonteri će ih prihvatiti i udomiti samo ih nemojte ostavljati na ulici ili im činiti grozote i probati im skratiti život nekom ružnom metodom...to je kriva odluka jer uvik ima netko ko im može pružit dom...

...a vama volonterima velikog srca klanjam se do poda...drago mi je da sam malim djelom dio ove lipe priče...prihod od prodaje mojih prvih kapa za pse također ide za azil tako da mogu sa sigurnošću reči da ćemo im barem do kraja ove godine olakštati život u tim groznim uvjetima dok im netko ne pruži topli i bolji dom :)