utorak, 28. listopada 2014.

...trake ZA kosu KRUG...

...lipi pozdrav svima...


...s obzirom da sam dobila jako puno upita za trake za kosu odlučila sam osmisliti još nekoliko modela :)

...ovaj novi model KRUG sam osmislila s bazom izrade 
kK trake za kosu OBRUČ 
za koje već imam provjerenu informaciju da su dobre :)


...eh da kad smo već kod njih pokazati ću vam kako izgledaju u ambalaži pakirane po 2 komada :)



...ovo sam radila pripreme za dućan Ani u Kaštel Starom tako da ove modele možete samo tamo pronaći...



...a evo novi modeli koji su bili dostupni na sajmu ovog vikenda...uspila sam bila pripremiti samo ovih par boja a sad ću ih opet morati izrađivati jer su se prodale jupiiiiiiiiiiiii :) 


...kK trake ZA kosu KRUG će biti dostupne u raznim bojama u novom dućanu o kojem ću vam uskoro pisati jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...



...ova veličina odgovara curicama od 2-7 godina jer su izrađene na gumicu pa se mogu rastegniti taman dovoljno za svaki taj uzrast :) a mogu ih napraviti i za odrasle e ;)



...drage moje mame malih beba na sajmu ste tražile i žalile što nemam MINI trakice za kosu :( jako mi je žao što sam vas morala razočarati ali ih stvarno nisam stigla izraditi jer sam se u zadnji čas spremala za ovaj sajam...zato dogodine očekujte puno modela :)



...i naravno ako ih neko baš baš baš al ono baš želi ove godine neka mi se javi putem 
i ostvarit ću vam tu želju ;)


falaaaaaaaaaaa cmokaaaaaaaaa