nedjelja, 5. listopada 2014.

kK ogrlice CIRCLE :)

...tralalalala evo sam osmislila još jedan model ogrlice...

...ovu kK ogrlicu CIRCLE sam napravila Ivoni na POKLON jer je ona meni poklonila šatirano klupko ove debele vune koju je jednom prilikom kupila u KIK-a...inače ovakva vrsta vune nije česta u pozamanterijama ili je jako skupa pa se s njom ne isplati raditi šalove...kape i slično...





...moja prva namjera je bila napraviti od ovog klupka sebi šal ovratnik i krenila sam ga izrađivati s kukicom broj 7...kad sam završila prvi red išla sam probati da vidim jesam li dobro pogodila širinu i u tom trenutku skužila da sam osmislila novu vrstu ogrlice ;)





...naravno da sam to oduševljenje odma podilila s Ivonom koja je pohvalila moju ogrlicu i rekla da je sritna šta je ta njena vuna dobila svoju svrhu...i složit će te se sad s menom da je zbog toga zaslužila da joj poklonim tu prvu ogrlicu :)


...rijetki su to trenutci kad sam ja na balkonu a Bamby nije kraj mene...el ne brinite nije daleko ;)



...eh umalo sam zaboravila objavit još jednu 
kK ogrlicu CIRCLE 
koju sam izradila isto taj dan...nastala je od 4 niti vune koju inače koristim i to u dvije boje...








...postigla sam istu debljinu i efekt šatirane vune...što znači da ukoliko vam se sviđa možete kombinirati do 4 boje po vašoj želji a može biti i cijela jednobojna...na vama je odluka a na meni da izradim traženo ;)


sve info putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz