srijeda, 29. listopada 2014.

...lipe novosti...

...dragi moji evo danas vam donosim nekoliko lipih novosti vezanih za moju udrugu KiS :)



...zahvaljujući donacijama članova udruge napravljena je 



...tu će te pronaći sve važne informacije vezane za rad naše udruge te će te moći pogledati dio radova svih naših dragih članova kreativaca :)


...i moja malenkost je dobila svoje misto tu e ;)




...a kao i do sada veći dio fotografija pronaći će te na



...i web i facebook stranica se svakodnevno pune novim podacima o članovima i događajima na kojima sudjelujemo pa nas pratite redovno kako bi ostali informirani :)


...eh osim tog lipog noviteta moja udruga je osmislila i poseban humanitarni dio u kojem sudjeluju članovi a i svi ostali ljudi koji to požele...riječ je o pomaganju napuštenim životinjama pa je u tu svrhu udruga napravila i 
KiS kreativci - prijatelji životinja :)


...i to radi lakšeg informiranja i komunikacije te objave fotografija vaših donacija i naših dragih humanitaraca u akciji jeeeeeeeeeeeee :)

****************************************************


...svi oni koji me poznaju malo više ili čitaju mog blog redovno znaju da sam ja jako slaba na životinje a posebno one napuštene pa sam sritna što sam dio ove udruge i njihovih humanitarnih akcija...kako bi vam to sve skupa još više približila dodala sam stranicu
na mom blogu vezano za sve to...





...ljubazno vas molim da kliknete LIKE naše humanitarne stranice i podijelite na svom profilu a ukoliko netko od vas poželi sudjelovati u nekoj od akcija ili nešto donirati neka samo pošalje poruku u inbox...
falaaaaaaaaaa u ime svih napuštenih životinja :)

*******************************************************


...a s obzirom da je na blogu tribalo ugurati tu jednu novu stranicu morala sam izmijeniti neke nazive da budu kraći pa sam usput i dodala novitete u opise...evo slikice al bolje je sve vidit uživo na blogu ;)

INFO :)











BLOG :)

je ostao isti...u tom dijelu se nalaze svi moji postovi prema datumima objave a zadnji je naravno uvijek najnoviji...

pusaaaaaaaaaaaa