četvrtak, 7. siječnja 2016.

...mala Mare :)

...kad si bila mala Mare volila si more a sad si naresla Mare pa voliš mornare...tralalalalalalalalalala...sigurna sam da će ovu pismu, našoj maloj Mari iz današnje priče, pivat neki momak za jedno dvadesetak godina ;)

...eh a sad se vratimo temo a to je preslatka princezica Mare stara svega 4 mjeseca u ovom trenutnu...ona je jedna od najmlađih ponosnih vlasnica kK kreacija :)))))

...njena majčica Lara je poželila kK kapicu GROZD koja će se slagati uz snježno bijelu jaknicu...i evo je kombinacija bijele i žarke crvene iako na nekih slikama djeluje pink ali nije...žao mi je što aparat uvik loše predstavlja tu boju...







...osim kapice Mare je dobila i dvije trakice...jednu od mame i jednu od tete Kike na dar :)













...medu maleni jedva čekam vidit fotkice...žao mi je što ih neću moći javno podijeliti sa svima vama ali poštujem odluke roditelja koji ne žele da im se slike djece objavljuju...ima i dosta odraslih dama koje su sramežljive pa kad pošalju slike mole da ne objavim...tako da ja imam puno vaših slika s mojim radovima a samo mali dio objavljen...
ali nema veze sritna sam ja i ovako :)

...jubin vas sve...a malenoj Mari i njenoj mami Lari šaljem posebne pozdrave :))))