srijeda, 13. siječnja 2016.

...muški komplet...

...tu i tamo nađe se neka dama i poželi komplet za svog muškarca...eh iskreno nije mi napeto radit ništa za muške jer oni sve vole jednostavno i jednobojno po mogućnosti crno aaaaaaaaaaaaaaaa...meni je to dosadno pa ne radim takve projekte al evo napravim iznimku kad neko žarko želi...naša dama je Ira poznata vam već iz prethodne dvije priče...ona je za mužeka poželila neki lipi topli jednobojni komplet...i kK se potrudila upravo to i napravit...super je što je pristala na ovu tamno sivu boju jer mi je predivna za muškarca...kapa naravno nema cvit pa je obična reklo bi se od oka a šal na prvu ruku izgleda kao minjak hahaha al tako izgledaju svi ovratnici koji se samo oblače preko glave...zato je on super topal i idealan za muške...dodatak šalu je konop od vune tako da ako udre bura samo ga stegne i nema straha...eto toliko od mene...uf natipkala sam vam više nego jučer hehehe a sad trčem stavit slije pa na facebook pa nazad u radionu...jubin vas sve cmokaaaaaaaaa :)