četvrtak, 16. listopada 2014.

...šal & kapa...

...iako je ovaj 10-ti misec iznimno topal ipak je stigla jesen po kalendaru a i zima nam uskoro dolazi...zato su se neki odlučili pripremiti na vrime pa su odavno već poslali svoje narudžbe za kK komplete kapa i šalova :)





...jedan od njih vam predstavljam danas...riječ je o šalu i kapi rupičastog izgleda pa zato ovu vrstu kompleta zovem RUPA :)




...jedna predivna cura Dijana pronašla je moj virtualni ormar na portalu moje krpice pa mi se javila sa predivnim pohvalama mojih ručnih radova i naručila izradu svog unikatnog kompleta :)




...uf jedva sam se razdvojila od kompleta kad je bio gotov jer ovo je predivna ljubičasta boja a ja nemam ovakav komplet eeeeeeeeeee...aj moram priznat da imam sličan u kombinaciji sa svijetlom ljubičastom...





...kapa je izrađena sa fiksiranim velikim cvijetom...a broš KRUG koji vidite na šalu (sam joj izradila na poklon) može skidati te zakačiti gdje god poželi...






...kompletić je već odavno spakovan i poslan svojoj novoj vlasnici koja jedva čeka hladnije dane i prvu šetnju jeeeeeeeeeeeeee...





...ako slučajno mislite da se falim bez razloga evo njena povratna info na moje krpice :)


a usput možete pročitati i ostale eeeeeeeeee ;)


...u samo dva mjeseca već sam prikupila desetak iskustava tako da mi je neopisivo drago što sam se priključila ovom portalu...zato ga svima vama drage moje toplo preporučam...možete prodati svoje krpice i kupiti neke rabljene po jako povoljnim cjenama a osim toga pronaći će te i razno razne rukotvorine poput mojih tako da se svakako isplati biti barem kupac ako ne i prodavač...

...uglavnom šta god da odabrali biti sretnoooooooooooooo u šopingu :)

pusaaaaaaaaaaaaaaa