nedjelja, 26. listopada 2014.

#naušnice

...znate šta??? kupila sam 2 paketa manjih ringića za naušnice u strahu da će se prodat 
jer ih pozamanterija ne nabavlja baš ćesto :( 

...eh to vam je ukupno 192 komada odnosno 96 pari naušnica...i šta sad??? 
sad ih triba sve napravit i udomit e ;)



...uskoro se bliže blagdanski sajmovi pa će te kK naušnice moći tamo potražiti a ove sljedeće modele možete pronaći u darovnom dućanu - Trafika Ani Kod Moranduzza :)




kK naušnice KRUG :)






kK naušnice BODLJE :)













...kK naušnice ću izraditi u svim mogućim bojama što znači da će te moći pronaći barem jedne za sebe ;)

...primam i prijedloge te vaše osobne želje putem 

...uf uf uf sad mi je sinilo u glavu da moram neki lipi veliki stalak za naušnice kupit ili napravit jer ovaj koji imam je miči i naušnice se nevide baš najbolje...a iskrenoooo ne želim ga više vucarat na sajmove jer jakoooo punoooo nedostaje mojim privatnim naušnicama koje su sada na hrpi u zdjelici :(

...eto nema druge bacam se u potragu za stalkom...a vi drage moje lipo svratite do dućana ili me posjetite na sajmovima...see you...cmokaaaaaaa