subota, 18. listopada 2014.

...kK & ogrlice u šetnji ;)

...sad kad mi se (baš ono) skupilo masu ogrlica (mojih i od drugih kreativki) onda nemam izbora nego svaki dan drugu prošetati ae ;)

...naravno da imam favorite koje ponavljam češće ali uglavnom nastojim sve nekako ugurat u mjesečni raspored ;) 


...a ako se dogodi da neku preskačem stalno onda joj nađem novu vlasnicu :)

...eh nekad mi je bilo problem šta obuč sad se po ure mislim koju ogrlicu stavit hahaha...

...eto to je bia dovoljan uvod a sad slike jeeeeeeeeeee...danas vam predstavljam...

...kK & kK :)





...kK & Zvrkica Hand Made :)





...kK & kreativna Kike ;)






...kK & Eli's fantasy :)




...jedna i jedina kK ;)





...eh evo i jedan broš koji mi je posebno drag...moja ljubičasta mica maca koju mi je napravila gđa Vesna savršeno se uklopila uz moju omiljenu torbu :)




...to je to nemam više vrimena jer se pakujem i putujem za Zagreb s poslovnim partnerom Grafikom Plus na sajam vjenčanja u West Gate :)


...uskoro više detalja o toj poslovnoj suradnji...

...pusaaaaaaaaaaaaaa ugodan vam vikend svima...odmorite se i napunite baterije za sljedeći tjedan...pozzzzzzzzzzzz