nedjelja, 26. listopada 2014.

...sajam sretno završio :)

...dragi moji sajam Beba, djece i trudnica je bio predivan :)

...ovim putem se želim u ime

zahvaliti svim našim dragim kupcima i svim dragim prijateljima i poznanicima koji su nas posjetili :)

A posebno dragim kolegicama kretivkama Ivoni & Marini koje su cilo vrijeme dežurale na našim štandovima :)


...moja priprema za sajam nije mogla proteći bez moje Bamby :)



...i evo slikice sa prvog dana sajma...subota 25.10.2014.









...najbolje kolegice na svitu :)


...moja malenkost bila je kratko na sajmu jer sam morala ić doma kukičat vaše narudžbe eeeeeee ;)


...ah nažalost imam samo ovu mutnu sliku s kolegicama :(







...i evo fotografije s drugog dana...nedilja 26.10.2014.


...naš veseli tri rio uvik je zajedno na sajmovima :)







...dragi moji to su vam te dvi moje vridne kolegice 
Ivona & Marina
koje su ovaj sajam iznile na svojim  leđima...
...sad ih volimo još višeeeeee...

...lipotice moje drage fala vam neizmjerno u ima cile udruge :)  


...dragi kupci fala i vama još jednom...vidimo se na nekom drugom sajmu uskoroooooooo...cmokaaaaaaa