četvrtak, 2. listopada 2014.

...zadnji dan sajma u Trogiru...

...uf uf uf evo sam uredila fotografije sa našeg trećeg dana sajma koji je ujedno bio i posljednji...
















...malo poziranja ne škodi ;)



...vesela maskota našeg štanda :)




...a svitu moj vidite li vi ovu lipoticu malu :)

...eh zna ona šta valja i šta je moderno...draga Adriana fala ti što si odabrala 
kK naušnice BODLJE :)



...nisam mogla odolit a da se ne slikam s njom :)


...štand od fritula se pokupia ća u podne što vam dovoljno govori koliko je taj dan bilo svita iako je bia famozan sunčan dan...



...ipak nas dvi smo i dalje ostale...popodne su svratili još neki...zahvaljujemo se svim kupcima od srca :)



...dok sam ja kukičala jedan šal Ivona je bila isto vridna pa je napravila sve ove narukvice :)







...i tako je pala noć i valjalo je kući poć...



...moj dragi je znao da sam umorna i gladna pa me odveo na jednu laganu večericu...ma savršenooooo...zato ga i volim do nebaaaaaaaaaaa :)



...svitu moj šaljem vam vesele pozdrave...vidimo se na nekom drugom sajmu...pusaaaaaaaaaa