petak, 10. listopada 2014.

...moj komplet nakita...

...eh lito bilo lito prošlo a ostale samo uspomene...sva srića postoje fotografije da nas site na ta lipa vrimena :)















...od kad sam krenila s izradom nakita imam puno više posla oko uređivanja fotografija i pisanja tekstova za blog pa se ćesto dogodi da neke radove ni ne objavim ili ih tek sa zakašnjenjem stavim i to nakon dva miseca...









...evo upravo je takav slučaj s ovim mojim kompletom nakita koji ću vam sada predstaviti...počela sam ga izrađivati nešto kratko prije ovog našeg wellness vikenda koji smo proveli s dicom u BiH...i upravo sam ga na tom kratkom putovanju i završila :)





















...kao što ste imali priliku viditi u tih para dana našeg odmora sam prošetala neke od svojih ogrlica...iako je bilo jako vruće meni ogrlice nisu smetale :) 



...isto mi je imala kK ogrlicu na vratu ili neku drugu tako ih ja nosim bez problema u svim godišnjim dobima...skidam ih jedino kad idem u more ili bazen e ;)









...baš smo guštali na bazenu Etno Sela Herceg :)





...ajme ljudi moji vidite li vi ovaj tapet izad mene???
...kaže žena u dućanu da je ručni rad uf uf uf to je masu posla svaka čast...morala sam se slikat kraj njega :)


...ni moj dragi nije moga odolit da ne uzme ovu gitaru i zasvira tralalalalalala ;)



...i evo nas ponovno na Kravicama...









...malo nježnosti ;)



...aaaaaaaaaa jesam li vam rekla već da su se njih troje kupali??? uf ja sam samo slikavala jer je voda malo brrrrrrrr brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr









...a ovo dvoje hrabrih je otišlo do velike stine i popeli se na nju jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)






...dragi moji morate posjetit ovo misto jer je posebno i predivno...i obavezno napravit koji selfi s vodopadima ;)


...nema veze šta su vodopadi mutni na slici vi znate da su oni tamo e :)


...eh da i po povratku kući opet spizaaaaaaa...di smo bili nemam pojma Damir nas je odveo prema preporuci radnika sa benziske...bilo je odlično...





...neizmjerno sam sritna i zahvalna Elli na ovim sljedećim fotografijama jer je jako teško nagovorit mog sina na fotografiranje...



...na putu kući...




...dragi moji svima vam šaljem vesele pozdrave...nadam se da ste i vi guštali sa svojom dicom ovog lita barem malo više od nas...al eto koliko god da je dana odmora bilo bitno da smo svi guštali...pusaaaaaaaaaa