utorak, 7. listopada 2014.

HAJDUK pulover za psa :)

...u današnje vrime kad svakodnevno vidimo napuštene pse po ulici lipo je znati da ima puno vlasnika koji itekako dobro brinu o svom kućnom ljubimcu :)


...jedna od njih je cura imenom Ivana koja mi se javila preko portala moje krpice gdje ja imam svoj virtualni ormar (ako ga još niste posjetili obavezno otiđite čim pročitate ovaj post jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)



...ovaj HAJDUK - pulover za psa je sada od Nely koju Ivana i njen momak jako maze i paze :)



...prema uputama o vrsti psa i dimenzijama koje sam imala napravila sam ovaj pulover...

...s nestrpljenjem sam iščekivala tren kad će mi Ivana javiti da je veličina odgovarajuća...nakon par dana dobila sam više od toga...potvrdu da je sve ok i ovu fotkicu aaaaaaaaaaaa...preslatko :)


...dragi moji nadam se da vidite koliko se trudim svaki svoj model prilagoditi upravo vašem ljubimcu te ukoliko imate nekih extra želja poput: ne želite da je pulover dolčevita ili želite da prevladava crvena boja...sve se možemo dogovoriti...meni je najvažnije da vi budete zadovoljni a da vašem ljubimcu bude toplo i naravo da lipo izgleda u njemu ;)

...za sve upite stojim vam na raspolaganju 
putem e-maila: 






...veliki pozdrav svima...Ivani & njenom momku se zahvaljujem još jednom na ukazanom povjerenju...a preslatkoj Nely pusa za ono extra poziranje jer mojoj zebri ne stoji pulover ni upola tako dobro ;)


...jedva čekam još slikica jeeeeeeeeeeeeeee...