četvrtak, 2. listopada 2014.

KAPA za PSA :)

...tralalalalala tako sam sritna ja 
jer je gotova prva 
kapa za psa :)





...uskoro će biti udomljena jer ide na aukciju a ti prikupljeni novci idu za splitski azil i naše napuštene pse :)

...više o tome uskoro...pratite nas na facebooku...






...ovaj model na fotografijama je S veličine tj. za male pse poput jorkširskog terijera a izrađujem ga i za veće pse...





...moja Bamby ga je detaljno pregledala i dala mi zeleno svitlo za proizvodnju ;)



dostupne dimenzije:
veličina S: obujam glave 30-35 cm, 
širina ušiju max 4 cm
veličina M: obujam glave 35-40 cm, 
širina ušiju max 8 cm
veličina L: obujam glave 40-45 cm, 
širina ušiju max 12 cm

...za sve vaše upite javite mi se putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com

fala veliki pozzzzzzzz