nedjelja, 12. listopada 2014.

...tražimo ime brenda...

...kad se nediljom učini lip sunčan dan onda mi dragi neda da kuham nego me izvede u šetnju i na neki ručkić...za neke možda to nije puno ali meni je itekako velika ta njegova gesta i briga o meni :)

...taj naš izlazak ujedno je i team building jer smo nas dvoje i poslovni partneri :)



...i tako dok se neki kupaju i odmaraju mi razmišljamo kako poboljšati naš posao :)




...eh da naravno da moram prošetati neku od svojih kK ogrlica (i ostatak nakita) pa je fotografiranje mene nešto sasvim normalno na dnevnom redu ;)



...i naš selfi je također neizbježan iako je ovaj put bia mutan :(


...evo i kK narukvice PLETENICA...


...a ovo je još jedna kreativna ideja moga dragog :)


...eh evo nas ovaj put na obidu kod 






...predivan ambijent i odlična spiza...bakalar na brudet je bia za prste polizat mmmmmmmmmmmmmm 
morat ćemo opet ić nema druge ;)


...a kasnije na kaficu i kolač u 



...nakon ovako dobre marende i savršenog druženja mozak može samo odlično funkcionirat pa smo tada smislili nekoliko novih poslovnih projekata...jedan od njih je taj da smo odlučili našoj ponudi proizvoda i usluga za vjenčanja (pozivnice/zahvalnice, magneti, slagalice, bedževi...) osmisliti naziv/ime brenda pod kojim bi Grafika Plus bila prepoznata na tržištu :)


...odlučili smo upravo od vas dragi kupci potražiti savjet oko odabira imena brenda te u tu svrhu osmislili nagradnu igru...ukoliko želite sudjelovati sve detalje možete pronaći na stranici Grafike Plus ili na ovom linku :)

...pomozite nam da osmislimo naziv brenda...hvala od srca svim sudionicima i sretnooooooo :)

*******************************************

...ovim putem koristim priliku da vam najavim sajam vjenčanja koji će se od 07.-09.11.2014. održati u Splitu u 


...ovo je važno znati jer će na sajmu izlagati 
Grafika Plus u suradnji sa kretivnom Kikom 
zato dođite i posjetite nas uživo 
(ulaz je besplatan)

...veselimo se vašem dolasku :)