utorak, 26. svibnja 2015.

nakit od fine ŠPAGE

...ova ogrlica je nastala onako usput dok sam radila narukvice sa špagom...ovaj model ću raditi kad stignem i ako stignem jer mi je veći gušt narukvice izrađivati ;)




...već su vam svima odavno poznate moje 
kK narukvice KONOPI 
sa dva reda fine špage i srebrenim privjeskom ženskog spola ili zlatna verzija sa duplim srcima...ako niste znali ove narukvice su u našoj ponudi kao reveri na vjenčanjima a za muške radimo slične kao broš...više detalja u našim albumima na facebook stranici 

...ove narukvice ću naravno dalje nastaviti izrađivati i to dodatno sa novim privjescima ali o tome ću vam pisati nekom drugom prilikom...sada vam donosim podebljanu verziju ilitiga 4 reda fine špage i više privjesaka ;)

...u srebrenoj verziji će te tako moći vidjeti oba znaka spolova u kombinaciji sa malenim MADE WITH LOVE srcem...a špaga će biti ovako kombinacija dviju boja ili četiri različite boje...ili samo jednobojno...ma ima tisuću kombinacija...





...u zlatnoj verziji narukvice će biti sa dvije vrste večih srca koje budu dostupne u nabavci...špaga će se također kombinirati u dvi, četiri ili samo u jednoj boji...ovakve narukvice biti će i u srebrenoj verziji jer srca ima za kupiti jeeeeeeeeeeeee...





...a evo još jedne šljašteče verzije s cirkonima...kad se sve zalipi onda narukvica poprimi malo krući oblik za razliku od ovih gore modela ali to ne znači da nije ugodna na ruci nego je samo drugačija pa ja eto volim naglasiti razliku kako bi vi drage moje bile što detaljnije informirane :)





...eto sad kad sam predstavila sva tri nova modela mogu nazad u radionu ;)

cmokaaaaaaaaaa