srijeda, 20. svibnja 2015.

buvljak - Kaštel Kambelovac

...nedilja...rano buđenje...inače to je jedini dan kad se naspavam a ovaj put je bia radni od samog jutra jer išlo se na buvljak u Kaštel Kambelovac ;)



...ka i uvik panika oko pakiranja stvari...oće li sve stat...iako imamo đipa opet bude krcat i ne stane mi sve šta bi ja tila ponit...ovaj put ostavila sam doma lutke jer ionako nisam stigla napraviti novih ogrlica za izložiti na njih...a nismo ni ponili veliki stalak za magnete jer nismo stigli suvenirske izradit kad su se zaredala pusta vjenčanja pa stalno radimo zahvalnice...ma još sam neke stvari ostavila doma jer nisu stale pa ću to drugi put ponit...kaže Damir da će morat kupit kombi koliko ja toga pripremim za ponit hehehe ;)

....i evo me zaboravila stolnjak ponit al nema veze...





...od kK kreacija ponila sam samo nešto malo naušnica i narukvica od perli i konopa što sam nedavno izradila te desetak šiškica koje nisu otputovale u Zagreb na sajam...








...moje drage prije su mi poslale orgonite tako da sam imala i tridesetak njih izloženih...to je bilo sve od novih stvari...





...sva srića da sam imala masu krpica i drangulija pa sam nakrcala štand...za sljedeći buvljak bit ću bolje opremljena...nastojat ću napraviti puno više kK kreacija...pa šta drugo reći nego jedva čekam novi buljak...jeeeeeeeeeeee...






...reklamirala sam naravno i naše bedževe kao revere ;)




...cure iz udruge Levanat su rekle da su svi zainteresirani da barem jednom mjesečno bude buvljak jer su sve dobro pazarile....jupiiiiiiiiiiiiii i ja sam ali ćemo onda bit tamo samo popodne pa do kasno u noć jer neće bit moguće izdržat po zvizdanu na Brcu a i nema smisla kad u to vrime ni neće bit svita...u svakom slučaju dragi naši posjetitelji obavijestiti ćemo vas na vrime...cilj nam je da se stvori tradicija i da se za buvljak nadaleko pročuje :)





...moja mama je jučer ispraznila ormare i poslala mi oca s punim autom stvari  aaaaaaaaaaaaa tribat će mi 3 štanda idući put ;)





...i ovim putem se želim zahvaliti organizatorima, izlagačima i posjetiteljima...važno je reći da vas nije bilo puno a oni koji su došli kupili su nešto na mom štandu i neki od izlagača...zbog toga vam svima VELIKO HVALA :)









...spakirala sam se zadnja u miru i čekala dragog da dođe po mene...ljubav moja radila je isto cilu nedilju...postavlja je reklame tu negdi u mojoj blizini tako da smo i ručali skupa na zidiću...donia je pizzu i ladnu coca-colu...posli smo srknili jedan espresso...eh lako li je tako radit kad imam ljubav moju :)))))))))))))


...super je šta meni na sajmu nikad nije dosadno...ako nema posjetitelja ili čakule s izlagačima onda kukičam :)


...sad trčem nazad u svoju radionu jer puno je planova u mojoj glavi a lito je tek počelo...

....uououououou ljeto nam se vratilo u grad...