utorak, 19. svibnja 2015.

Mineral EXPO ZG :)

...prošli vikend bia je baš turbo aktivan...




...za sajam Mineral Expo ZG izradila sam vama već poznat kK nakit s temom šume i prirodnim materijalima...nisam stigla masu toga izradit ali sva srića festivali će biti tokom cilog lita pa ću tako i ja nadopunjati što mi fali iz ovog asortimana ;)



kK lančići ŠIŠKE :)
dobili su nove šarene kapice...prošla a ujedno i prva serija bila je sva u jednobojnom tonu pa sam se sad malo raspištoljila kad ste mi nafalili šarene gljivice...odlučila sam ih primijeniti i na šiške ;)







...iako sam neke kapice izradila od istih šatiranih (šarenih) vuna opet je svaka unikatna jer nijedna šiška nema isti oblik...te na prvi pogled duple ću objaviti u članku o buvljaku za koji dan...

















kK lančići ŠIŠKICE :)
sam u početku radila jednobojne i šarene pa sam skužila da su one ipak lipše jednobojne (barem meni) pa sam nadopunila boje koje su se zadnji put udomile ;)







kK ogrlice mini DRVA :)
sam stigla napraviti samo jednu novu jer sam njih ostavila za kraj a onda je došla stiska s vrimenom i jednostavno nije ga bilo više :(



...puno grana mi je skupila moja draga kolegica Anita pa s obzirom da su ove ogrlice tražene, te su se sve već izrađene udomile, uskoro krećem s izradom nove kolekcije i DA sve će imati ova mala drvca...jer svi ste komentirali da je to najviše cool falaaaaaaaaaaaaaaaaa vam :)


kK torbice GLJIVICE :)
sam ovaj put krenila izrađivati u srednjoj veličini a za nju mi triba i više vrimena pa sam ih samo stigla 3 izradit i 2 male...šta mogu kad sam paralelno radila neke rođendanske poklone...












...puno fala svim posjetiteljima sajma...

...nadam se da će mi rodica uskoro poslati slike kako je izgledao naš štand pa ću ih rado podijeliti s vama jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

...o buvljaku ću vam pisati u sridu...
pusaaaaaaaaaaaaaaa