četvrtak, 7. svibnja 2015.

izvješće ;)

...protekli tjedan bia je odličan...barem tako tvrdi facebook  ;) a evo i dokaz...izvješća o svim mojim facebook stranicama :) he iako je face svima ograničia vidljivost jerbo triba platit novčiće da se svitu pokaže šta činimo čudo je da sam uopće u "zeleno" i to na svim stranicama...ovaj debeli uspjeh nazdravit ću domaćom višnjevačom moje drage kolegice Blaže :)




...ako niste znali danas je dan moga lipega grada Splita i svi sugrađani slave sv. Duju...ja isto slavim naravno samo nisam bila u mogućnosti šetat danas rivon i pržit se na 35 stupnjeva jerbo sam morala radit u firmi...a tamo vam isto ima sv. Duje e evo ga na staklu naše sale za sastanke :)

...tu sam mu se poklonila i zafalila šta nas čuva i rekla mu neka to čini i dalje...


...jučer je isto bia šušur u gradu pa sam bila malo u skitnju s mojoj dragom Andreom koja uvik ima neku narudžbu...ovaj put za frendicu crvene kK naušnice MIX :)

...a njoj sam napravila ponovno jednu crnu muški spol jer ju je neki dan u trku izgubila...



...evo i par novosti s naših facebook stranica...











...i jedna nova udomljena bebica LANA FIMO 
s kK MINI kapicom :)


...zadnji put su mi (ne znam ni ja kako) promakle slikavanje dvije kK narukvice PERLE pa evo ih sad ;)



...uf eto toliko o izvješću svega i svačega...ako stignem još šta obradit možda i objavim večeras...malo je vrimena a toga toliko puno uf uf uf...trčem dalje ljubim vas sve...