ponedjeljak, 4. svibnja 2015.

...produženi vikend...

...iako vrime nije bilo baš neko skitala sam debelo proteklih dana ;)





...tribalo je prošetat novi komplet MP Design :)



...na praznik rada pogotovo nije red da se išta radi eeeee pa smo odveli dicu na izlet...kad imaš tinejdžere savršen "izlet" znači ručak i kino :)


...ovaj put uputili smo se u Hrvace blizu Sinja na domaći pršut, sir i uštipke jeeeeeeeeee :)


...dobili smo još i miješanu platu mesa koja nam nije priuštila toliku sreću ka ova prije...eh i tako smo nakon obida nabrzaka bacili par fotkica uz rijeku Cetinu i nazad put Splita u kino...






...eh da pa je i brzinski šoping ;)


...nekad mi se čini da čovik jednim dijelom duše nikad ne odraste jer inače ne mogu objasnit činjenicu da se mi jednako ka i dica veselimo Marvelovim osvetnicima...eh sad je momenat da priznam da obožavam Transformere ;)

...i ostatak vikend je prošao u sličnom ozračju...


...ako niste znali ja sam vam dio 7 VELIČANSTVENIH :) 
...da sad ne bi išli guglat šta je to odma ću vam napisat ;)

...oni koji me prate redovno znaju da od srednje škole ima čak 6 super prijateljica s kojima guštam kad god imam prilike ili solo ženski party ili u parove...ovaj put prigoda je bila proslava dva rođendana pa su nas slavljenice odvele na wellness vikend u Supetar jupiiiiiiiiii :)




...s obzirom da nije još more ugrijalo a ni sunce pošteno pržilo zadržale smo se uglavnom u 
kod vanjskog bazena uz kokteliće i čakulu :)




...usluga je bila all inclusive tako da smo tribale samo mahat konobaru ovom zelenom narukvicom kad smo tile neko piće ili slajić a i spizu smo imali u izobilju u restoranu...uglavnom čisti 100%tni hedonizam :)




...a našlo se i par sekunda za poziranje ;)



...nažalost nemam sliku s ostalim prijama samo jednu mutnu s trajekta ah...


...i ka da mi to nije bilo dosta u nedilju nakon povratka s trajekta izašlo je nešto malo sunce pa me dragi skupia s motoron i odvea do Omiša...svratili smo i do marine hotela Le Meridien Lav na Croatia Boat Show izabrat novu jahtu za nadolazeću sezone (hehehe moš mislit) 

...došla sam doma umorna od silnog uživanja...srušila se na kauč i jedva kukičala jedan šal...kad više oči nisam mogla držat otvorene išla sam leč...čiča miča gotova je priča.