nedjelja, 24. svibnja 2015.

...kišoviti vikend...

...ne znam kako je bilo kod vas al u Splitu od četvrtka nije stala padat kiša pa sve do jutros kad je sunce jedva provirilo malo...sva srića da nije bia termin za nijedan sajam niti buvljak a i zaradila sam upalu grla tako da mi je kućni pritvor bio neizbježan ;)

...rezultat ležarine na kauču je razni nakit koji nisam stigla još sve fotografirati i ove kK torbice GLJIVICE :)





...sretno su otputovale...a bit će ih još jer je festivala sve više i svi žele moje torbice jeeeeeeee :)





...Grofe je kao što se i pretpostavljalo podrška 100% i stalno uz mene zato nema sumnje da ću brzo ozdravit ;)



...nakupilo mi se i masu toga za objavit na facebook stranicama pa sam sad dobre dvi ure provele radeći to uf...

kod kreativne Kike pronaći će te od svega pomalo ;)

Magneti Plus su prešišali 500 LIKEs pa smo objavili zahvalu i sretnu dobitnicu nagradnog poklončića :)


...dodala sam novih magneta...sezona je u punom zamahu pa ih je najviše suvenirskih...







...posebno bi izdvojila ove famozne haljine iz grada Zadra koje su prava atrakcija :)



...i posebno izrađene samo grad Zadar :)


...a kako su u tijeku pričesti i krizme imali smo prilike i takve magnete izrađivati...inače radimo i za krštenja...sve potražite u našim albumima na stranici Magneti Plus


...naš brend Weddings made with Love by Grafika Plus je napravio nekoliko magnetnih zahvalnica samo ih ne smimo još objavit jer vjenčanje nije bilo pa će te objave ići tek krajem lita...evo sada barem jedna od pira iz 04/2015


...a na sve tri facebook stranice sam objavila ovu objavu jer nam je facebook toliko skratio vidljivost da se uopće čudim ako itko dobije naše novosti ma...


...ja se toliko trudim oko reklamiranja i stalno dajemo nagradne igre tako da uspijemo bit u pozitivnom trendu što dokazuje ovo novo izvješće facebook-a ali teškoooooo je fakat rekli bi zagrepčani ;) 


...evo gledam na uru koliko je i iman li vrimena još šta objavit...joj meni joj...sutra počinje radni tjedan pa bi bilo pametno još štagod vam napisat...ajde idem kliknit ovo OBJAVI pa ću vidit šta ću još tipkat jeeeee ;)