srijeda, 27. svibnja 2015.

CrVeNo

...danas vam predstavljam novi model kompleta nakita KONOP i prvi šareni (šatirani) konac Mirebela...
sve je u crvenom tonu ;)

...eh sad vam prvo moram ispričat uvod kako sam uopće nabavila ovaj mornarski konop...
...prije jedno misec-dva dragi me poveo u Bauhaus da kupi ne znam ni ja šta...s obzirom da rijetko idem u bilo kakav šoping neda mi se čekat u autu pa čak i kad iden s njim gledat muške stvari e ;)
...kad smo ušli unutra oči su mi se raširile od uzbuđenja jer me iznenadilo kako je sve tamo lipo posloženo i ima svega i svačega pa sam skoro trčećim korakom krenila u potragu za eventualnim materijalom za nakit...nakon desetak redova sam se štufala jer nisam pronašla ništa šta bi ja mogla iskoristit...i taman kad sam pogledom počela tražit dragog po dućanu ugledala sam odjel s lancima i brodskim konopima...ja mislim da njihov djelatnik nikad nije vidia sretniju ženu od mene na tom odjelu hehehehe ;)
...kad sam sve vižitala u detalje zaključila sam da su mi lanci predebeli pa ništa od njih nisam uzela a među divovskim konopima sam uspila nać manje ali samo u nekoliko boja: crvenoj, bijeloj, crnoj i plavoj...kupila sam od svih par metara za testnu verziju nakita i s obzirom da sam zadovoljna rezultatom ić ću po još jeeeeeeeeeeeeeee...šteta jedino šta nema svih boja...al ostale ću lako nadožuntat finom špagom i riješen problem ;)

...i evo napokon nakon dugog uvoda (znan al nisam mogla kraće e) idu slikice prvog...
kK komplet nakita KONOP :)











...ogrlica se kopča s prednje strane što je jako zgodno i praktično...




...narukvicu sam namjerno napravila pola konop pola kukičani lanac kako bi se još bolje slagala uz ogrlicu...



...naušnice sam mislila isto pola pola napravit ali su mi ispale preduge pa sam se odlučila na kraju samo za kukičani dio...meni su preslatke :)




...konac koji sam upotrebila za izradu je isto Mirabela 100% pamuk češljani...ovo je jedna od šarenih (šatiranih) verzija...



...ovaj komplet nakita je predivno vidit i u jednobojnoj verziji konca što ću vam dokazati uskoro...

...ja sam prezadovoljna konačnim rezultatom kompleta...nadam se da se i vama sviđa...svoje dojmove mi možete pisati putem e-maila: 
kreativna.kike@gmail.com

...kad napravim komplete s ostalim konopima podijelit ću s vama...a nabavit ću deblje fine špage u drugim bojama pa ću tako imati ovaj model u svih mogućim bojama...

...eh šta će to biti veseli šareni štand ;)