nedjelja, 24. svibnja 2015.

konac Mirabela :)

...napokon sam zakoračila u svijet famoznog 
konca Mirabela :)

...ovo su prve tri boje koje sam kupila ono za probu i oduševila se izradom pa neki dan kupila još boja...i ima ih još puno ali pomalo nabavit ću sve ;)


...sastav konca je 100% PAMUK i to češljani...jako je ugodno s njim radit...koristim malu kukicu broj 3 pa mi je neobično jer obično radim s kukicama od 4-9 što je velika razlika virujte mi...ne znam kako one tete kukičaju stoljnjake s 1 ili 2 jer ja bi ispalila na živce koliko je to sitno uf...



...ove boje od sada biti će stalno u 
na mojoj facebook stranici kreativna Kike :) 







...postepeno ću dodavati sve nove boje u isti album dokle god ne skupim sve jeeeeeeee...

...a sad ide još jedna objava novog komplet nakita izrađen s crvenim koncem...