subota, 9. svibnja 2015.

malena princeza :)

...nedavno je u našu familiju stigla jedna malena princeza imenom Gabriela :)

...rodila ju je Suzana nevista moje neviste...a napravia je Bobo hehehe red je i muške spomenit ;)

...ovo je bila prigoda da kK napravi jedan mini kompletić i siti se kako je to lipo i slatko radit i da triba toga više kukičat jer se svi rastope kad vide pa se nadam da će ti i vi sad ;)



...kompletić je izrađen od šatirane (šarene) predivno mekane vune pa su zato ovako cipelice otkačene ;)


...kompletić je prigodno zapakiran kao poklončić u mojoj kK ambalaži za manje stvarčice...




...ove trake su iznenađujuće jako ugodne za bebinu glavicu pa sam ih odlučila uvesti u svoj baby program...imam raznih boja a modele će te viditi uskoro...



...ove leptiriće oduvik rado koristim a imam i drvena srca...cvjetiće...ma svašta slatko...



...i evo nam ponosne vlasnice Gabriele s kK trakicom :)


...dalje nastavljamo s detaljnijim predstavljanjem šarenih papučica...a model vam je već poznat odavno...idealan je za malene bebe do 3 mjeseca...





...predivno i efektno ih je vidit u dvije boje pa ću takve napraviti uskoro da budu u kompletu s ovim famoznim trakama za kosu...




...moja čelavka je super model al nema ništa lipše vidit moje radove na živoj bebi...maleni medenjak ljubi te teta Kike :)



...veliko fala Suzani koja mi je poslala ove fotkice princeze :)

pusaaaaaaaaaaaaaaaaaa
najvećaaaaaaaa