ponedjeljak, 11. svibnja 2015.

Desire només

...ovaj članak posvećen je jednoj predivnoj curi i njenom famoznom nakitu :)

...Monika izrađuje neobičan nakit nizanjem vezova od alkica...ja sam oduševljena jer me njen rad podsjeća na moje kukičanje :)

...i kako to biva kad se dvije kreativke raspričaju onda se obavezno dogovore za razmjenu ;)

...ja sam tako postala ponosna vlasnica ovog famoznog kompleta posebnog nakita Desire només


...na poklon sam još dobila i naušnice koje imaju isti vez kao ogrlica i narukvica...uskoro ću u skitnju pa ću vam se pofalit slikicama jeeeeeeeeeeeeeee...

...obavezno svratite na facebook stranicu 
i potražite svoj omiljeni komplet...

...ja sam sigurna da će još neki od njih biti moj :)

********************************************

...za njen brend Grafika Plus je izradila vizitke za nakit...


...i posebno za privjeske...


...eh a sad da vidite šta je Monika odabrala u kK svijetu kreacija...pa jedan lipi komplet za hladne dane e ;)

kK šal MIX & kK kapa RUPE :)







...ovo je najnovija kombinacija šala koju sam osmislila...jako je efektna a malo više zatvorenija od kK šala RUPE pa je u njemu toplije zimi...od sada sebi radim samo ovaj model jeeeeeeeeeeeeee :)













...komplet je već sretno stigao kod Monike a evo i prve fotkice od nje :)

...ka pravo žensko čim je predigla paket na Tiskovom kisoku sila je na kavu raspakirat ga hehehehe ka da sebe vidin...meni je najvažnije da je zadovoljna :)


...eh da zaboravila sam spomenit poklončiće ali se zato Monika pobrinila sve slikat...kraljicaaaaaaaaaa...za naše magnete, kemijske i prospekte svi znate...a ova kK narukvica PERLA je unikat i od sad u vlasništvu ove dame :)


Draga Monika fala ti punoooo na ovoj famoznoj razmjeni...veselim se nekoj novoj i to uskorooooooo :)

...fala ti u ime Grafike Plus i na poslovnoj suradnji...

leti ti cmokaaaaa velika