subota, 16. svibnja 2015.

...LANA :)

...prošlu smo nedilju proslavili svetu pričest Lane kćerkice naših dragih prijatelja Renate i Srećka :)

...ona je sestra od Maria...a on je naše kumče :)



...osim mnogobrojne rodbine Lanu su posebno obradovali prijatelji iz Njemačke za koje ona ni mama nisu znali da će doći pa je zbog toga veselje bilo još veće...ali ono najvažnije zbog čega sam uopće spomenila ove divne ljude je to da su oni humanitarci ogromnog srca koji za Lanu i njene mnogobrojne operacije skupljaju pomoć u Njemačkoj te u tu svrhu organiziraju česte buvljake i koncerte...neki od njih se održavaju u Kaffeebar Rossi kafiću u vlasništvu ovih dvaju gospodina Marka i Petera 



...a Julija zajedno sa Renatinom sestrom Brigitom i ostalim prijateljicama organiziraju razne akcije i održavaju 
facebook stranicu Let Lana Walk 
...gdje možete pratiti sve o humanitarnim akcijama te operacijama koje Lana prolazi...ukoliko se želite uključiti u akciju i to je moguće samo se javite...fala svima :)


Grafika Plus je izradila magnete za Lanu :)



...jedan od naših darova za Laninu pričest morao je biti pleteni komplet hehehe ;)

...kK šal STUPIĆI & kK kapa TURBAN...







...nadam se da će Lana guštati u njemu te ga nositi tokom cijele zime...







...kako sam sva u bisernim perlicama napravila sam i Lani jednu narukvicu :)


...eh a s obzirom da u našoj kući vlada strogi režim (zabranjeni su kolači) jedva sam dočekala da mi kuća malo zamiriše po cimetu ;)




...moja američka pita na daleko je poznata...vole je mladi i stari a ja je obožavam radit jednako koliko i jest mmmmmmmmmmmmm



...moram vam priznat da je bilo jako teško odolit da je ne načmemo prije tuluma hehehe...


...za ovu prigodu sam morala sebi nešto novo napravit od nakita kad već nisam novu veštu kupila ;) 
...inače ovo mi je omiljena haljina u kojoj se jako dobro osjećam...imam je već par godina i sve bi dala da mogu naći istu samo u svim mogućim bojama...sve bi ih pokupovala...na ovu veštu rado nosim razni nakit ali ovaj put sam tila nešto novo i to s perlama pa sam odabrala naravno crvene jer su mi draže od crnih koje bi vjerujem također dobro bilo vidit...

...predstavaljam kK ogrlicu PERLE i kk narukvicu PERLE...







...za ovaj slatki komplet imam i odgovarajuće naušnice koje sam davno kupila i još ih volim kao prvog dana...a uz sve to super ide ovaj famozni prsten koji mi je napravila Dada...


...i evo vam nakičena madam kK ;)



...i moja ljubav & ja :)


...i šlag za kraj...nas dvoje s Lanom :)


...fešta je bila odlična a Lana je bila nasmijana cijeli dan...uskoro ide u Njemačku na još jednu operaciju...slatkica mala kako ona to sve hrabro podnosi uf uf uf...želimo joj brz oporavak...