ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

NARUKVICE perle & perlice :)

...evo napokon nastavak narukvica s perlama koje sam imala samo po jedan paketić i ne mogu ih više nabavit jer sam ih kupila davno u jednom dućanu kojeg nema više nažalost...nekih boja je doteklo i za par narukvica ali svaka ima različite dodatke ili privjeske...
definitivno 100% unikatne :)

kK narukvice PERLE :)





...sve su izrađene na srebrenoj memory žici...imaju i kopču tako da nema straha od ispadanja ;)







kK narukvice PERLICE :)



...ove narukvice u više redova nemaju kopču jer su kao takve sigurne na ruci od ispadanja...one na sebi imaju samo privjesak kao ukras...















...imam još nekoliko paketića perlica pa kad izradim narukvice s njima objavit ću naravno ;)

...slične narukvice raditi ću i dalje jer su mi preslatke a svi ih rado vole vidit na sajmovima pa se brzo udome ;)

...osmislila sam i svoje unikatne privjeske ali za izradu trebam ipak stručnjaka Grafiku Plus koja nikako da nađe vrimena za taj projekt aaaaaaaaaaaa dobila sam barem obećanje da su privjesci u planu u budućnosti...
eh i to je nešto :)