ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

Loly Dolly :)

...dragi moji ove lutke ste imali priliku viditi nedavno uživo ili na fotografijama sa sajma...naravno riječ je o jednoj i jedinoj Loly Dolly :)

...eh ovako su počele pripreme za sajam...


...i onda je prva mlada bila gotova :)



...pa druga...


...i trećaaaaa...ova je kako vidite imala i malenu djeverušu...preslatke su obe...na sajmu su pokupile najviše komentara pohvale ;)


...eh sad nam evo prvi bračni par
...otkačen...originalan...famozan...
svi su se nasmijali na ovaj konop oko vrata ;)


...i drugi savršeno izrađen par prema mojim željama...naravno to su



...oni su od sada naša maskota za sve buduće sajmove vjenčanja a nadamo se da će ih biti još puno :)



...nedavno se moja soba pretvorila u radionu jer mi je dragi sin rekao da mu se moja šivaća mašina nikako ne uklapa u njegovu sobu i ako je mogu maknit...ah evo makla sam je i ugurala ispod ove police, kraj komode i kreveta...jedva se prolazi al šta je tu je...a na dno kreveta uskoro dolazi radni stol jer mi je svakodnevno kuhinjski stol zatrpan pa dobijem živčani slom svaki put kad moram servirat obid...eto sad ću rješit i taj problem :) 


...sigurno ste već primijetili da sam našu maskotu spremila u desnom gornjem kantunu...nadam se duboko da je Bamby neće dirat jer je ne želim držat u kutiji...


...ja im se ne mogu nadivit koliko su mi dragi :)



...ako i vi poželite sličnu lutkicu (koja ne mora biti za vjenčanje već za bilo koju drugu prigodu) javite se našoj 
i sigurna sam da će vam je ona savršeno izraditi :)

...a mi joj se još jednom i ovim putem zahvaljujemo na savršenoj poslovnoj suradnji i jedva čekamo novi sajam i njene nove lutkice jeeeeeeee...