četvrtak, 27. studenoga 2014.

obostrana reklama ;)

...prije ove hladnoće i kiša bia je jedan 
lip, topal i sunčan dan...


...kK je obukla svoju đins suknjicu i stavila svoj kK komplet nakita PLETENICA te otišla na sunce malo napunit baterije...a taj isti dan jedan sportski roadster je odlučio otić u vožnju i slikat se za oglas ;)



...na svu sriću njih su se dvoje sreli i nastale su ove lipe fotografije ;)



...kK je tako na poseban način prezentirala svoj nakit a sportski roadster jer (iako lip sam po sebi) dobio pravu prezentaciju...duboko se nadamo da će mu sad porasti potražnja i da će se prodati za sekund ;) 

za sve info javite mi se putem 
pa ću vas spojiti s vlasnikom...





...za fotkanje smo odabrali naš slavni Poljud jer su plaže uz more taj dan bile krcate svitom pa nažalost nismo mogli napravit fotke uz more...





...u svakom slučaju zabavili smo se i jedno drugom napravili reklamu...lipo je kad čovika mogu razveselit sitnice...taj dan sam se osjećala kao pravi fotomodel ;)






...kako je ovaj photoshooting ostavio na mene jak dojam odlučila sam nešto slično ponoviti kad napravim novu kolekcju nakita ali tada ću surađivati s 
fotografom Toniem

...a o tome kad bude...vjerovatno tek na proliće jer sam sad zatrpana vašim pletenim narudžbama...fala vam na tome...cmoka velika...pozzzzzzz