subota, 22. studenoga 2014.

Grafika Plus weddings - made with love :)

...jučer i danas na tapetu je bilo masovno uređivanje fotografija s našeg aparata pa su tako obrađene i ove sa sajma...neću vas puno zamarati s opisima jer ste već slične fotografije imali prilike viditi u mojim prethodnim objavama...jedino što niste vidili je to da je puno mojih kolegica tokom sajma nosilo kK nakit i to na njihovu inicijativu a na moju neopisivu radost :)

...volim ih i cijenim zbog toga...fala cure što ste mi srce ispunile srećom i ponosom :)

...uživajte u fotkicama ;)







...mislim da sam jedina na sajmu bila u haljini i patikama al jednostavno nisam mogla 24 sata stat u štiklama ipak je to 3 dana i 7 dana pripreme prije toga...eh zahvaljujući patikama u Arkadi sam u subotu plesala cilu noć ;)


...predivan štand naše Irene koja će uskoro ponosno nositi svoju kK ogrlicu :)



...lipa moja predivna Andrea iz Foto studio Toni 
& njene kK naušnice MIX :)



...vridno moje zlato puni kuvertice s našim vizitkama :)





...šefika kK s rukom na boku i naravno kK komplet nakita ;)




...predivne moje cvjećarke...mama i kćer...
obe nose kK nakit :)


...podilila sam preko 50-ak poklona koje sam pripremila pa sam tokom zadnjeg dana sajma izrađivala naušnice...za sljedeći put ću oćito morati više poklončića pripremit ;) 








...uskoro ću vam pisati o ovim reverićima koje izrađujem sa satenskim trakama, vunom i bisernim perlama :)























...evo lipe moje kolegice iz cvjećarne Mis i na ovim fotkama s mojim nakitom...ha zaboravila sam vam reč kako je ovu (ispod na slici) crnu ogrlicu lanac sa zlatnim privjescima doslovno skinila s mene i rekla: "Tu ću ja uzet ti sebi napravi drugu!!!" :))))) 



...na svakom sajmu odaberem jednu vjenčanicu...e pa na ovom sam odabrala ovu od Vesne Sposa...famozna jeeeeeeeeeeeeeeeeeee uf uf al ono baš uf :)















...eto ga svitu to je to nema više nijedne slike sa sajma...mislim da smo slikali svaki detalj i da nam ništa nije promaklo...ovo je bilo jedno predivno i nezaboravno iskustvo i sretni smo što smo bili dio svega toga...još bi se jednom tila od srca zafalit svim naši budućim mladencima koji su odvojili vrime i došli nas posjetiti uživo...dio vas se već javio tako da smo lagano krenili s izradom pozivnica...zahvalnica...revera...

...novi sajmovi se bliže...ne možemo biti na svima al sve mi se čini da ćemo u veljači biti u velegradu...u svakom slučaju na vrime ćemo vam pisati o svemu kako bi znali di nas možete posjetiti uživo dogodine...do tada tu smo za vas svakodnevno na 
pusaaaaaaaaaa