petak, 21. studenoga 2014.

mediji & sajam :)

...dragi moji još uvijek nisam podijelila s vama sve informacije o sajmu vjenčanja niti stigla sve naše slike još objavit ah...


...za danas sam se potrudila prikupiti što više info iz medija...evo i par fotografija sajma koje je izradio
Beep Pictures za organizatora 
Sala za vjenčanja SAY YES :)






...par slikica s after party-a..







...a evo link na video koji su napravili...predivan je obavezno pogledajte...ima i moje malenkosti i našeg štandića nekoliko puta jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

...ovdi možete pročitati članak koji je izašao na portalu Udajem se :)


...o nama su pisali naravno i u Dalmacija News :)

i naravno NOVA TV :)

...uz članak tu je i video koji je složio naš prijatelj Mateo...fala ti za par kadrova našeg štanda :)

...najdraže mi je od svega što video završava s našim mladencima lalalalala :)

...o sajmu se pisalo na još sto mista i pričat će se o njemu još danima...ja mogu samo reči da nam je bilo super sve i organizator i kolege i vi dragi naši posjetitelji...i znate šta jedva čekamo sve to ponovit dogodine ;)