subota, 15. studenoga 2014.

...sajam...photos by Fotostudio Toni...

...dragi moji danas vam donosim dašak atmosfere i prelijepih detalja sa sajma vjenčanja...

...kako je to lipo rekao Fotostudio Toni 

kad je objavio album na facebook-u :)


...moja lipa Andrea nosi 
kK naušnice MIX :)

...na ovoj fotorafiji se ne vidi baš dobro moj nakit ali zato ću vam uskoro objaviti fotkice s mog aparata i pisati o svemu...jer se želim i ovim putem svim tim ljudima zahvalit a posebno kolegama...Andrea je jedna od onih koji su se zaljubili u kK nakit...zbog toga sam bila posebno sritna :)





...moje drage kolege :)







...naš organizator Sala za vjenčanja Say Yes :)









...jedna i jedina Cvjećarnica Mis :)


...lipa naša Ivana :)



...najzgodniji cvjećar u gradu Joke ;)



...predivna Irena Prestiž Dizajn :)




...voljena moja Grafika Plus :)





...mmmmmm eM-Ka :)








...naš preslatki štandić & moja kK malenkost

...evo opet ja leđima okrenuta ah šta se može 
kad je stalno netko bio na štandu pa nisam 
imala kad pozirat e a znate vi da bi ja rado
bila malo nabacila osmjeh za neku dobru fotkicu ;)




...naš dragi Gangster & organizatorica sajma Ivana :)



...savršena vjenčanica Sposa...



...predivan Vikiviktorio Jewelry :)




...vedeli štandić Sretno Sretno/dizajn :)




...predivna Martina i njen štand



...LOVE by Grafika Plus ;)







...vauuuuuu rasvjeta by Orange Production :)



...naši susjedi Lesnina :)



...i još samo par za kraj jer bi mogla ovako cilu noć tipkat ;)





...ovo je samo mali dio meni najdražih fotografija a ukoliko želite pogledati ostatak možete ih pronaći u albumu na facebook stranici Fotostudio Toni-a...

...dragi naši poslovni partneri ovim putem vam se želim još jednom zahvaliti na predivnoj suradnji...hvala vam od srca...jedva čekamo novi sajam jeeeeeeeeeeeeee :)

...a svim posjetiteljima šaljem isto jedno veliko HVALA :)