petak, 21. studenoga 2014.

NOVE kK ogrlice :)

...kad je danas opet na tapetu sajam vjenčanja evo i par radova koji sam bila izradila samo za tu priliku...




...riječ je o kK ogrlici PERLE :)


...izrađena od sjajnih perli i vune u natur bijeloj boji...za izradu ovakve ogrlice koristim tehniku makrame...




...na sajmu je imala počasno misto na novoj lutki koju mi je kupio dragi u Zagrebu :)


...svi su joj se divili sva tri dana a na kraju je udomljena presretno kod Lane :)



...ova druga ogrlica je nastala sasvim slučajno i pošto je prvi model zadržala sam je za sebe ;)

...na sajmu je cilo vrime bila na crnoj lutki pa su je svi primjetili i kometirali kako je lipa i jednostavna...fala vam :)



...evo sad dok tipkam ove riči ujedno joj smišljam i ime...pa neka se zove prema vašim komentarima JEDNOSTAVNA tj. na engleski bolje zvuči...evo predstavljam vam
kK ogrlicu SIMPLE :)






...ukoliko netko poželi sličnu može je naručiti naravno i to čak perlice mogu biti u drugim bojama...javite se sa vašim željama putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com


...naravno i kK ogrlice PERLE možete naručiti u nekim drugim bojama...a perle mogu biti kao gore na slici sjajne svečane za posebne prilike ili drvene mat koje bolje pašu uz svakodnevnu odjeću...


...eto opet sam bila vridna i napisala dva posta u jednom danu e...ka da je to malo posla uf al ne bunim se jer volim ovo što radim...zahvaljujući vama sritna sam svakodnevno :)


pišite miiiiiiiiiii jer me jako vesele vaše poruke falaaaaaaaaaa.....pusaaaaaaaaaaaaaa