petak, 21. studenoga 2014.

Reveri by GP Weddings ♥

...u zadnje vrime fini konopi se jako puno koriste u izradi nakita...i sama sam očarana njima pa sam jedva dočekala da ih počnem koristiti u izradi ;)




...prvo što sam osmislila su bili ovi reveri za naš brend

Grafika Plus Weddings made with love ♥

...ove i sve buduće revere moći će te uvijek pronaći u albumu Grafike Plus na facebook-u





...naši reveri su handmade izrade te modernog, svečanog i efektnog izgleda...oni vašim gostima ostaju kao trajna i draga uspomena na vaše vjenčanje :)




...moj cilj je bio da reveri ostanu gostima kao nakit koji će moći nositi u svakodnevnom životu...na našu radost sve žene su ovo prepoznale i oduševljene su s tom idejom...ženski rever je u biti fina narukvica a muški rever je jedan predivan broš koje žene kasnije nose na kaputu, košulji, torbi i sl. :)




...danas sam vam predstavila ove četiri boje a uskoro ću objaviti i ostale dostupne...za sajam sam još bila izradila uzorke i u crvenoj boji ali mi je jedna draga kolegica na kraju sajma pokupila narukvicu jer se zaljubila u nju na prvi pogled :) ...nakon par minuta dovela je priju koja je tila istu takvu ali s crnim konopom :))))))))))))

....s obzirom da je to bio sajam vjenčanja nisam imala crne uzorke tako da smo se dogovorile za drugi put...jel vidite kako su narukvice simpatične i zarazne ;)
...bez obzira šta ih mi imamo u vjenčanom programu kao rever vi možete naručiti samo jedan komad u željenoj boji ;)




...neki dan sam kupila još konopa raznih boja pa ću vam uskoro predstaviti nove uzorke :)

...a planiram izraditi i ogrlice s konopima koje sam već nacrtala na papir al njih ću vjerovatno tek početi izrađivat kad mi prođe sezona pletenja ;)




...dragi moji sve vaše narudžbe su dobrodošle a ukoliko uzmete neke od proizvoda iz našeg velikog paketa usluga (pozivnice, zahvalnice, raspored sjedenja, brojeve stolova, tablice za auto...) na revere ostvarujete dodatni popust ;)

sve info putem e-maila: info@grafikaplus.hr

veselimo se našoj zajedničkoj suradnji :)