srijeda, 12. studenoga 2014.

...sajam vjenčanja Split...

...evo napokon da vam malo dočaram kako je izgledao sajam vjenčanja i naš slatki štandić :)


...ovo je samo dio artikala koje je osmislio moj dragi kreativni Damir ;)


...ova rotirajuća reklama (ili kako je ja od milja zovem lampa) se okreće kad je uključena a ovako izgledaju njene sve tri strane...savršena je jel da!!! jeeeeeeee :)


...sve ove fotkice koje će te sada viditi napravio je moj dragi (Grafika Plus) dok sam ja pričala mladencima o našim preslatkim magnetima i savršenim puzzlama :)















...imamo još fotografija ali to ću za koji dan objavit ;)

...eh i imamo profesionalne fotografije našeg novog poslovnog partnera Fotostudio Toni o kojem ću vam posebno pisati i objaviti njihove fotografije...

...te fotografije našem poslovnog partnera 

...tila bi samo još napomenit kako je 
imala tu čast da izradi službeni katalog sajma :)


...ovo je vrijedilo proslavit...bilo nam je savršeno fala od srca SAY YES i Ivani organizatorici sajma što nam se obratila za suradnju...sretni smo i ponosni :)