nedjelja, 16. studenoga 2014.

...poklon za predsjednika RH...

...lipi pozdrav svima...

...danas vam donosim jedan neobičan post a riječ je o (virovali ili ne) poklonu za našeg dragog predsjednika RH :)

...moje drage kolege iz udruge KiS su javili svim članovima da uskoro idu u posjetu predsjedniku te da svi članovi koji imaju želju mogu poslati poklon...ja sam se odlučila za ovaj moj unikatni komplet nakita koji gospodin predsjednik može pokloniti svojoj ženi :)


...osim toga poslala sam mu i unikatne magnete koje izrađuje moj momak vama više poznat kao moj poslovni partner Grafika Plus :)




...kada će ovaj poklon biti uručen točno ne znam još...ja sam ga poslala poštom u Zagreb svojim kolegama pa će mu oni to odnit kad budu išli...



...eto neka i predsjednikova žena gušta u 
kK nakitu e ;)