utorak, 4. studenoga 2014.

kK & Xpoint SPLIT :)

...ljudi moji danas sam vam posebno sritna jer sam ostvarila još jednu lipu suradnju i to s 
handmade dućanom iz Splita



...ovo su vam sve njihove fotografije...pogledajte lutke kako su im lipe pa moje kape izgledaju još lipše :))))))))


...jučer sam im odnila dio naručenih proizvoda...nisu mogli odolit pa su istu večer odma izložili moje radove :)




...a ovo je njihova objava na facebooku...




...a jutros su osvanile ove fotkice...jeeeeeee fala...







...a mislim da bi sad bia red da predstavim neke od proizvoda koje će te moću pronaći samo u Xpoint-u pa požurite jer je sve UNIKATNO 
tj. izrađeno u samo 1 komad!!!

...s radošću vam predstavljam novi model šala...

kK ŠAL COWL :)







...ovaj model šala ima samo od naprid duge rese koje daju poseban efekt na V :)


...evo još jedan isti model u drugačijim bojama...








...evo jel vidite ne mogu ništa ama baš ništa napravit bez Bamby :)


...uskoro još dva modela ovakvog šala biti će dostupna u dućanu samo što će biti izrađeni u jednoj boji za one koji NE vole šarene detalje ;)

...dragi moji toliko za današnje predstavljanje...oni koji imaju prilike najbolje je neka posjete dućan uživo...otvoren je svaki radni dan od 9-17 h (zimsko radno vrime)

uskoro još detalja pusaaaaaaaaaaa