nedjelja, 16. studenoga 2014.

...resice...

...eh sad će te vidit u kakvim ja uvjetima radim e...ovo je stvarno prestrašnooooo...znači ako slučajno sidnem za stol onda se gospođica Bamby odma montira...nakon 5-10 minuta nastupa ovakva ili slična poza...ja se onda cilo vrime trudim je ona ne sklizne na pod jer kako se vidi iz priloga jedva drži glavu od kome aaaaaaaaa koza ;)



...uf nisam mogla odolit a da vam ne slikam ove slatke šapice prrrrrrrrrrrrrrrrrr :)


...i tako vam svitu moj ja kukičam...ili na stolici ili na kauču uvik je ista priča...ovaj put izrađivala sam ovaj...


...kK šal RESE :)










...za šal sam izradila kK traku za kosu RESE :)


...eh jasno da je ona i TU prisutna ;)







...moram priznat da mi je puno draže kad spava jer kad je budna onda samo vreba da mi napravi nered...


...i evo još jedan kK šal RESE :)












...i uz njega ide savršeno ova 
kK traka za kosu RESE :)







...svi ovi radovi koje ste imali priliku upravo viditi dostupni su u handmade dućanu Xpoint u Splitu :)

...možete ih kupiti kao komplet ili svaki proizvod odvojeno...

...jedino šta se zna desit je to da ja tek tipkam o nekim proizvodima na blogu a oni su već udomljeni...nažalost uvik kasnim s objavama kad ih ima tako punooooooo pa se zbog toga to događa...ja se izvinjavam i ovim putem al stvarno ne stižem brže...al eto sva srića sve ove proizvode možete naručiti pa tako imam rješenje za ovaj problemčić ;)

...lipi moji pozdravljam vas sve i želim vam uspješan novi radni tjedan...cmokaaaaaaaaaa