subota, 1. studenoga 2014.

...sajam vjenčanja Zagreb...

...prije dva tjedna bili smo u Zagrebu na sajmu vjenčanja...svi su me pitali da li se udajem...e pa NISAM (za sve one koji me nisu pitali a tili su)...išli smo poslovno e!

...za početak putovanja odabrala sam ljetnu odjeću jer je u Splitu taj dan bilo 300 stupnjeva...i prvi put sam prošetala svoju novu Labebe Design ogrlicu :)


...naravno da mi je Bamby pomagala u pakiranju ;)


...uz ovu ogrlicu savršeno pristaju 
kK naušnice KRUG
&
kK narukvica STUPIĆI :)




...jeeeeeee stigla sami nokte nalakirat ;)



...eh evo nas već on the road...jedan brzinski espresso i pićimo dalje jer smo kasno krenili a revija vjenčanica samo šta nije počela aaaaaaaaaaaaaaaaa...


...morala sa slikat ovaj lješnjak jer ga nikad prije nisam dobila uz kavu eeeeeee...nije ka keksić al bia je dobar ;)



...evo me Zagrebe tebiiiiiiiii...


...na sajam se dolazi naravno s limuzinom ;)


...aaaaaa pronašla sam svoju vjenčanicu ;)


...ajme kako je slatko slikaj me Damireeeee...


LOVE is all we need :)



...evo nije ni on moga odolit a da se ne fotografira ;)



...slikice nisu baš al spiza je bila odlična...našli neki restorančić u west gate...



...to je to...eh zaboravila sam vam reč da su svi na sajmu mislili da sam ja mlada aaaaaaaa ko im je moga objasnit da nisam kad su mi svi odma uvalili svoje prospekte i počeli pričat o ponudi...neka kolege svaka čast potrudili ste se...ja sam se zabavila a Damir je koluta očima cilo vrime hehehehehehehehe ;)


...uf legli kasno digli se rano uf uf uf...evo pogled s prozora...hotel smo našli preko mega popusta...nije baš nešto pa ga neću imenovat...al doručak je bio ok :)


...rano jutarnji selfi...oči na po koplja ;)


...i evo jedan selfi iz banja...sve imam:
 kK ukosnicu, naušnice, ogrlicu i narukvicu 
uf dobro je nisam ništa zaboravila stavit ;)



...a ovo vam je svitu moj najveći buvljak u Zagrebu...zove se Hrelić i nalazi se pored smetlišta pa možete zamislit kako divno miriše jeeeeeeeeeee...pošto smo ja i moj dragan inače veliki ljubitelji sajmova i buvljaka ovo nismo mogli propustit...nego ja sam se obukla ka da je lito u Zagrebu pa sam se nabrzaka slikala i onda u autu obukla u topliju robu...uf kako sam se bila smrzla brrrrrrrr...


...na ovo sam se rastopila naravno ah :)


...i evo me u toj toplijoj verziji iako sam kasnije kad je sunce izašlo skinila puloverić...na sajmu mi je dragi kupio jednu lutku sa stalkom...aaaa zaboravila sam je slikat...i jedan bmw-a kabriolet ljubičaste boje hahahaha šalim se ;)


...joj evo me u centru...tak sam bila uzbuđena jeeee...joj tak je lepi ovaj Zagreb grad :)



...ma ne moš doć u Zagreb i ne slikat se kraj bana Jelačića e ;)


...kofi u Tkalčićevoj isto tako je neizbježna lokacija ;)



...baka je zakon...a ovaj kapetan kralj...ah i sad se smijem...



...kad smo učinili cili đir ovo nam je bila zadnja točka prije polaska put..............


...Ikeeeeeeee...dobili smo neke narudžbe naših dragih prijatelja a i sami smo tili kupiti neke ukrasne regale za naš sajam...probali smo i njihovu kuhinju...nije loše al me posjetilo na film Davatelj ...ako ga niste pogledali obavezno pogledajte jer je famozan :)


...ne nisam već došla doma ;) ...ovo je jedan od "balkona" Ikee...stvarno predivno vizualiziraju sve djelove stanovanja...


...aaaaaaaaaaaaa...Damir se tia slikat nemoš virovat al je :)


...ovo je u Arena Centru ispred LEGO dućana :)


...u centru smo dici uzeli nešto robe...i to je to morali smo krenit put doma jer je već bila kasna ura a sutradan se radi aaaaaa...zadnja fotka u garaži moj dragi i njegova miljenica...ma simpa su mi ove ženskice nego mi nije jasno zašto se slikavaju samo u hulahopkama ;)


...dragi moji posjetite nas sljedeći vikend na sajmu u 


...na sajmu ćemo imati predivan štand svih usluga za vjenčanje koje nudi jedna i jedina Grafika Plus

...dekoracije nismo kupili u dućanu (to može svak) već smo zamolili nekoliko kreativki da nam one izrade svoje...

...jer mi volimo bit drugačiji e ;)





uskoroooooooo više detalja pusaaaaaaaaaa