subota, 6. lipnja 2015.

ŽiVoTiNjSkO cArStVo KrAš

...čitajući ovaj naslov sigurno se pitate kakve veze ima Životinjsko carstvo od Kraša s kreativnom Kikom...al IMA vidit će te ako nastavite čitati ;)


...znači krenimo od popunjenog listića jeeee...
...uz pomoć moje divne majke krenila sam skupljati slije kad je moj sin bia dječak (na albumi piše 2008 godina uf) i onda kad smo došli skoro do kraja jednostavno smo prestali kupovati čokoladice i album je tako stajao u škafetu...sve do neki dan kad sam ga izvadila i odlučila pronjuškati da li ima kakva grupa na facebooku za razmjenu jer mi je ostalo malo duplih sličica i našla sam je :)


...dragi moji koji ne znate kako izgleda evo vam nagradnog paketa...teta u dućanu Kraš je bila jako ljubazna...pitala me i da li ću crveni ili rozi rusak...kao što vidite odabrala sam crveni jer nije bilo ljubičasti ;)




...eh sad dolazi onaj najbolji dio a to su sve žene, majke, kraljice koje su mi pomogle da skupim zadnjih 30-tak sličica :)

...sve sam ih pronašla u facebook grupi 

...imala sam nešto duplih sličica koje sam im slala u zamjenu ali sam većinu "podmitila" sa mojim ručnim radovima i magnetima Grafike Plus ;)











...eto da nije bilo kreativne Kike 
ne bi ni bilo ovog veselog paketa ;)

...drage moje fala vam još jednom od srca...neke paketiće u žurbi nisam stigla slikati ali bilo ih je još par...

*************************************************

...ove sam slike ostavila za kraj da vam pokažem kako smo mama i ja prije kad bi kupile čokoladice odma sve raspakirale da vidimo sličice pa čokoladu stavile u zdjelice i jele danima...tako sam i ja nedavno dok sam izrađivala kK kapu MINI MAUS raspakirala 5 čokoladica ;)



...Kraš nam je u nagradni paket mudro stavio novi album i nekoliko čokoladice uf sad ostaje dilema da li skupljati ponovo ili ne...aaaaaaaaaa mislim da neću...pusa