srijeda, 17. lipnja 2015.

sad je to TO :)

...ponekad mi se dogodi kad nešto izradim da nisam 100% zadovoljna i onda mozgam o tome još podsvjesno dok jednog dana tu istu stvar ne uzmem u ruke i dovršim do kraja ;)





...eh to se upravo dogodilo mom prvom kK kompletu nakita GOLD koji je dobio puno lajkića za svoj dizajn ali ja nisam mogla reč sebi to je TO...u želji da taj komplet bude što više GOLD ilitiga zlatan jedan dio lanca nisam kukičala u konac ali upravo je to (po meni) falilo tom nakitu...ali ne u istu boju nego neku suprotnu skroz jer ja volim boje i volim da je veselo i šareno a opet skladno i ukusno za vidit...i kad sam to napravila s ovim kompletom onda sam skočila u zrak i viknila e sad je to TO :)





...napravila sam i zlatni kK logo ;)


...možda se nećete složit sa mnom...možda će vam se više sviđat prva jednostavnija i jednobojna verzija kompleta...svatko ima pravo na svoje mišljenje a o ukusima se ne raspravlja ali ja kao dizajner i umjetnik moram biti 100% zadovoljna svojim proizvodom kako bi svoje oduševljenje i ljubav mogla prezentirati vama...zato sam uvik i oduvik bila iskrena sa vama jer ste mi bitni...modela imam puno i bit će ih još jer je i vas mnogo a sve ste jedinstvene i unikatne baš poput mog nakita :)





...zato birajte same onaj koji vam se najviše sviđa i nastavite mi slati svoje komentare jer kad mi neka od vas napiše: 
"ajme Kike ovo je famozno!" ja sam sva rastopljena...
ILI 
"kad nosim tvoj nakit svi se okriću i pitaju za njega!" ja sam u sedmom nebu...
...drage moje ostanite svoje i fala vam što podržavate moj kreativni rad te s guštom nosite moje kreacije...vi ste moja inspiracija i veselje...ljubim vas sve






...eh a s obzirom da je kK komplet nakita GOLD već dobio neke svoje obožavateljice u ponudi ću zadržati i taj model a ovom današnjem ću dati naziv
kK komplet nakita BOJE :)

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz