četvrtak, 4. lipnja 2015.

vesele špangice :)

...eh drage moje nisam ja zaboravila ni na vaše malene curice nego nikako da sve stignem objavit...

...teta Kike im je svašta lipo napravila...sad ću vam pokazati samo dio rascvjetanih veselih špangica :)



...od ovog modela imam pet različitih boja...

PLAVA



ZELENA



CRVENA



NARANČASTA



ROZA



...špangice idu u paketu po dva komada s tim da ne moraju biti iste boje nego i različite :)

...evo sve moguće kombinacije...





















...uf uf uf tribalo je sve ove kombinacije slikat a da ne zaboravim nijednu...sva srića bila sam koncentrirana dok sam to radila ;)

...a ako ste mislili da mi Grofica nije pomagala varate se...njena meditacija ispod stalka za robu na kojem slikajem radove mi je bila više nego potribna...
...ljube moja slatka fala ti šta si stalno uz mene...


ona je moj najveći obožavatelj ;)


...svitu moj to bi bilo sve od nas za danas...tipkamo se vjerovatno opet sutra jer ima još svašta lipo osmišljeno samo za vas :)

prrrrrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr